Strona główna
Aktualności
Finansowanie
Ogłoszenia
Katalog firm
Katalog ofert
TRShop
Kontakt
Przyczepy firmy Zasław
dodano: 25.03.2012


Z początku roku firma ZASŁAW™ przygotowała dla swoich Klientów kolejne nowości.- Czas zimy
wykorzystaliśmy na wprowadzanie pewnych zmian i ulepszanie naszych pojazdów. Przygotowaliśmy
również zupełnie nowy pojazd, wyczekiwany przez Klientów i rynek, czyli przyczepę skorupową
rolniczą! Jej premiera na rynku polskim odbyła się w lutym w Poznaniu podczas targów Polagra
Premiery. Z kolei podczas tragów AGROTECH prezentujemy przyczepę rolniczą D-737 o ładowności 10 ton pewnymi modyfikacjami – wszystko po to, by zwiększyć jeszcze bardziej funkcjonalność naszych pojazdów. Kontakt z naszymi Klientami to dla nas priorytet – wsłuchujemy się w opinie naszych Klientów, testujemy kolejne rozwiązania po to, by Klient otrzymał pojazd najwyższej jakości. Nasze produkty są narzędziami pracy Rolników – służą zarabianiu pieniędzy, dlatego doskonale wiemy jak ważne dla Klientów jest gwarancja niezawodności i użyteczności pojazdów. Mamy tego pełną świadomość i właśnie z tych względów nasze działania skupiają się na oferowaniu naszym Klientom pojazdu, który spełni ich najwyższe oczekiwania.

Nowa przyczepa skorupowa ZASŁAW™:
Przyczepa skorupowa marki ZASŁAW™ to produkt przeznaczony do najcięższych warunków
panujących w rolnictwie. Nowość marki ZASŁAW™ to odpowiedź na coraz częstsze pytania o tego
rodzaju pojazd – w szczególności od Klientów posiadających duże gospodarstwa. Nowa konstrukcja i nowatorskie rozwiązania oraz bardzo bogate wyposażenie standardowe to znak rozpoznawczy przyczep rolniczych ZASŁAW™. Skrzynia przyczepy została wykonana z najwyższych gatunków stali, a mianowicie: podłoga z blachy DOMEX 700MC (doskonałej jakości stal) o grubości 5 mm, ściany boczne DOMEX 400MC o grubości 4 mm. Skrzynia zbieżna ułatwiająca wyładunek materiałów klinujących się w przód – 2 125 mm, natomiast tył: 2 200 mm. Przyczepa ZASŁAW™ została wyposażona w funkcjonalny wziernik na ścianie przedniej umożliwiający kontrolę załadunku przyczepy. Przewidziane są 2 warianty przyczepy skorupowej: 24 m³ i 33 m³. Standardowo kubatura skrzyni wynosi 24 m³, natomiast istnieje możliwość zamontowania nadstaw o wysokości 600 mm co zwiększa kubaturę do 33 m³. W nowej przyczepie zamontowana została już w standardzie: klapa hydrauliczna z otworem zsypowym, a jak zapewnie producent, istnieje również możliwość zamontowania klapy tylnej lub klapo-drzwi, przyczepa posiada siłownik HYVA. Skorupa ZASŁAW™ potrzebuje ok. 26 litrów oleju podczas wywrotu, a zapotrzebowanie siłowników klapy hydraulicznej to 12 litrów. Ze względu na przeznaczenie pojazdu do trudniejszych warunków, ZASŁAW™ wyposażył nową przyczepę skorupową w zawieszenie boogie (doskonale sprawdzające się w takich sytuacjach), z rozstawem osi 1 600 mm. Klient posiada dużą swobodę w wyborze ogumienia, bowiem istnieje możliwość zamontowania ogumienia od 550/60R 22,5 do 710/50R 26,5, a także dyszla przystosowanego pod dolny lub górny sprzęg resorowany oleopneumatycznie z regulowaną hydraulicznie wysokością dyszla. Wybór ucha dyszla też zależy od preferencji Klienta. W przyczepie skorupowej ZASŁAW™ znajduje się instalacja elektryczna ASPOCK 12V, lampy tylne są zabezpieczone (okratowane). Oprócz tego zamontowano uchylny zderzak tylny i dwuobwodową pneumatykę renomowanej firmy KNORR-BREMSE z ręcznym regulatorem siły hamowania. Producent zapewnia również swoim Klientom bardzo praktyczne rozwiązania jak: drabinkę zewnętrzną i schodki wewnątrz skrzyni ładunkowej w standardzie oraz zbiornik do mycia rąk i skrzynkę narzędziową wyposażoną w klucze do kół i trójkąt ostrzegawczy. Na tym jednak swoboda wyboru Klienta się nie kończy, ponieważ ma również możliwość zamówienia w przyczepie halogenów oraz wyprowadzeń mediów do drugiej przyczepy, osi skrętnej, plandeki oraz hydraulicznej stopy podporowej. Do przyczepy możemy zamontować koła do 30,5”. Jak widać firma ZASŁAW™ wprowadzając nową przyczepę zadbała o to, by zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów.

Przyczepa rolnicza D-737-10 (10 ton)
Proces produkcji odbywa się z zachowaniem najwyższej jakości. Elementy stalowe konstrukcji
oczyszczane są przed spawaniem na śrutownicy. Po spawaniu i wstępnym montażu, konstrukcja jest ponownie śrutowana i odtłuszczana. Nakładanie materiałów lakierniczych odbywa się w kabinie – suszarni z zastosowaniem wysokiej jakości lakierów poliuretanowych PPG. Podwozie lakierowane na kolor grafitowy RAL 7021, rama wykonana z dwuteownika.
Nowym rozwiązaniem w przyczepie D-737-10 jest zwiększona ilość zamków na burcie – obecnie jest 6 zamków. Modyfikacją została poddana konstrukcja zamków – zastosowaliśmy dłuższe zamki, co jeszcze bardziej zwiększa użyteczność pojazdu (swobodę zamykania). Takie rozwiązanie pozwala na wygodne otwieranie i zamykanie burt oraz gwarantuje szczelność (odstępy między poszczególnymi zamkami jest mniejsza). Zwiększając możliwości użytkowania pojazdu przez Klienta, ZASŁAW™ zastosował osie 10-cio szpilkowe, dzięki czemu Klient może również założyć do przyczepy koło od samochodu ciężarowego. To rozwiązanie jest również unikalne i znacznie podnosi możliwość eksploatowania pojazdu. Warto wspomnieć, że otwór zsypowy w tylnej burcie wraz z blachą dozującą zboże do dmuchawy, firma ZASŁAW™ oferuje w standardzie, co jest rzadkością wśród producentów przyczep rolniczych. W standardzie ZASŁAW™ montuje nowe koła 385/65R 22,5 (co również jest nietypowe wśród firm produkcyjnych), a dla Klientów, którzy zdecydują się na koła bieżnikowane producent przygotował bardzo atrakcyjny upust cenowy (rabat w wysokości 2 600 zł netto). Opcjonalnie rolnik może zamówić również koła 400/60R22,5, 425/65R22,5 oraz 425/65R22,5. Coraz większym powodzeniem cieszy się możliwość wykonania ramy ocynkowanej.

Nowe rozwiązania pojawiły się też w przyczepach rolniczych typu tandem (D-762):
- możliwość zamontowania szerokich kół 550, która stanowi o naszej przewadze konkurencyjnej
(żaden producent nie ma w swojej ofercie takiej opcji)
- modyfikacja konstrukcji dyszla – obecna konstrukcja została stworzona z profilu zamkniętego. Dyszel zamontowany jest wyżej, dzięki czemu nie niszczy i mówiąc kolokwialnie „nie ciągnie” ziemi. Często zdarza się, że w przyczepach typu tandem, dyszle montowane są zbyt nisko, przez co rolnicy mają utrudnioną pracę. W nowych tandemach rolniczych marki ZASŁAW™ ten problem został wyeliminowany. Nowa konstrukcja dyszla pozwala też na sprawniejsze manewrowanie (cofanie i skręcanie) – obecnie Klient bez problemu może dokonać skrętu zestawu o 90⁰. - jako jedni z nielicznych na rynku mamy możliwość zamontowania koła zapasowego na wciągarce, które jest bardzo nietypowym rozwiązaniem wśród producentów, którzy oferują koło zapasowe „luzem”.

źródło: Zasław

Komentarze


Dodaj komentarz
nick:
treść:

300


przepisz kod z obrazka:

Akceptuje Regulamin
adirolnik

można złożyć zamówienie specjalne na ładownośc 20 ton?

29.04.2012 14:12:37

Wyszukaj:

szukaj w:
aktualności
finansowanie
ogłoszenia
katalog firm



Login:
hasło:

Zarejestruj się

Newsletter:

Dodając swój e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie najnowszych informacji dotyczących portalu Technikarolnicza.pl



Katalog firm:
ITALIA POLONIA
Agroma S.A. w Poznaniu
P.H.U "ROLGWAR" Sp. z o.o.
Farmtrac Tractors Europe Sp. z o.o.
Centrum Techniki Rolniczej sp. z o.o.
DOM HANDLOWY HENRYKI I PAWŁA KORBANKÓW
PPHU FARMASZ
ZIP AGRO
Hydros-System Waldemar Zimiński
Raiffeisen Agro-Technika Sp z o.o.
Hydro-Masz
Euro Elektronika sp. z o.o.
Tekanmotor Sp. z o.o.
Fabryka Wyrobów Metalowych "BRAT-MET"Sp. z o.o.
SIPMA S.A.
HITMASZ Henryk Kołtonowski Sp.j.
RB projekt - Biuro projektowe
PHU Grocholewicz
Case IH Polska
PPHU ASTO
Farmer sp. z o.o.
ROLSAd Sp.J.
PPHU FARMASZ
Pro-Vega
Zakład Zaopatrzenia Usług i Produkcji sp. z o.o.
POM Farmasz
PAM-WWW.FRACKIEWICZ.EU
P.P.U.H.Remix-Oil
AgriTrucks Szendryk
ANT-Polska
Tanie Maszyny Rolnicze
EMMAROL Sp. z o.o.
MARK-ROL Marek Piniasrki
Farmexpert
Biuro Rachunkowe LMT
Technika Rolniczo-Budowlana "ROL-TECH"
ASOC "URPOL" WALERIAN KUNERT
PPHU FARMASZ
TORNUM POLSKA Sp. z o. o.
Pneumat System Sp. z o.o.
Agriaffaires.pl
Agriaffaires.pl
Strefarolnika.pl
Stanimpex
Rad Pol
FOMIR Michał Ilczyszyn

Ostatnio komentowane
Szymon
Treść:
Czy ktoś wie ile może kosztować tur do ursusa 5714 kto ma do sprzedani proszę wysłać link albo pisać na pocie szymon297@onet.pl
dodano:22.04.2015 20:07:48
[zobacz]

Stachu
Treść:
Szukam tura do traktora URSUS 5714 czy ktoś by mógł podać jakiś salon gdzie mógłbym kupić lub ma na sprzedanie
dodano:22.04.2015 20:10:45
[zobacz]

Grzegorz
Treść:
Czy jest możliwość montażu rewersu do ursusa 5714?
dodano:07.06.2015 12:52:54
[zobacz]

kłusownik
Treść:
podpisuję się pod opinią "emi", żałuję zakupu tego wynalazka...
dodano:01.08.2015 11:55:21
[zobacz]

kłusownik
Treść:
podpisuję się pod opinią "emi", żałuję zakupu tego wynalazka...
dodano:01.08.2015 13:21:25
[zobacz]

Micahł M-ce
Treść:
Śmigamy od 3 lat na 190tce, wszystko cacy :: )
dodano:11.08.2015 15:03:51
[zobacz]

pepsi
Treść:
http://allegro.pl/tur-ladowacz-czolowy-metal-fach-t229-1-t229-pronar-i5671070694.html
dodano:27.09.2015 14:46:54
[zobacz]

rüzgar
Treść:
But if someone gets his boxers in a knob more than slapstick Nazis or clueless anal Hitler autographing the Seed Register for Indiana Jones, then they just aren't going to be the right hearing for Inglourious Basterds. In deed they shouldn't be attention fun movies at all
dodano:27.11.2015 17:55:13
[zobacz]

janek
Treść:
W u5714 jest prawie 5tys.mth :)tylko 2 poważne awarie a tak to podzespoły eksploatacyjne :) na następny sezon dostanie nowe przednie buty.czy wiecie może czy jest sens montować w nim klimatyzację a ciągnik jest z 2004 roku
dodano:28.12.2015 21:13:51
[zobacz]

rolnik
Treść:
Nie polecam!!! Oszuści!!!! Kupiłem ich ciągnik 5 lat temu. Były z nim ciągle problemy- kilka razy był w serwisie w czasie gwarancji. Ostatnio pojawiła się większa awaria silnika i.... okazało się, że w moim ciągniku jest około 14-letni silnik, który pochodzi z demontażu z innego ciągnika!!!
dodano:15.06.2016 19:45:45
[zobacz]


wydawnictwo: Miacom-Studio | mapa strony |