Strona główna
Aktualności
Finansowanie
Ogłoszenia
Katalog firm
Katalog ofert
TRShop
Kontakt
Przyczepy firmy Zasław
dodano: 25.03.2012


Z początku roku firma ZASŁAW™ przygotowała dla swoich Klientów kolejne nowości.- Czas zimy
wykorzystaliśmy na wprowadzanie pewnych zmian i ulepszanie naszych pojazdów. Przygotowaliśmy
również zupełnie nowy pojazd, wyczekiwany przez Klientów i rynek, czyli przyczepę skorupową
rolniczą! Jej premiera na rynku polskim odbyła się w lutym w Poznaniu podczas targów Polagra
Premiery. Z kolei podczas tragów AGROTECH prezentujemy przyczepę rolniczą D-737 o ładowności 10 ton pewnymi modyfikacjami – wszystko po to, by zwiększyć jeszcze bardziej funkcjonalność naszych pojazdów. Kontakt z naszymi Klientami to dla nas priorytet – wsłuchujemy się w opinie naszych Klientów, testujemy kolejne rozwiązania po to, by Klient otrzymał pojazd najwyższej jakości. Nasze produkty są narzędziami pracy Rolników – służą zarabianiu pieniędzy, dlatego doskonale wiemy jak ważne dla Klientów jest gwarancja niezawodności i użyteczności pojazdów. Mamy tego pełną świadomość i właśnie z tych względów nasze działania skupiają się na oferowaniu naszym Klientom pojazdu, który spełni ich najwyższe oczekiwania.

Nowa przyczepa skorupowa ZASŁAW™:
Przyczepa skorupowa marki ZASŁAW™ to produkt przeznaczony do najcięższych warunków
panujących w rolnictwie. Nowość marki ZASŁAW™ to odpowiedź na coraz częstsze pytania o tego
rodzaju pojazd – w szczególności od Klientów posiadających duże gospodarstwa. Nowa konstrukcja i nowatorskie rozwiązania oraz bardzo bogate wyposażenie standardowe to znak rozpoznawczy przyczep rolniczych ZASŁAW™. Skrzynia przyczepy została wykonana z najwyższych gatunków stali, a mianowicie: podłoga z blachy DOMEX 700MC (doskonałej jakości stal) o grubości 5 mm, ściany boczne DOMEX 400MC o grubości 4 mm. Skrzynia zbieżna ułatwiająca wyładunek materiałów klinujących się w przód – 2 125 mm, natomiast tył: 2 200 mm. Przyczepa ZASŁAW™ została wyposażona w funkcjonalny wziernik na ścianie przedniej umożliwiający kontrolę załadunku przyczepy. Przewidziane są 2 warianty przyczepy skorupowej: 24 m³ i 33 m³. Standardowo kubatura skrzyni wynosi 24 m³, natomiast istnieje możliwość zamontowania nadstaw o wysokości 600 mm co zwiększa kubaturę do 33 m³. W nowej przyczepie zamontowana została już w standardzie: klapa hydrauliczna z otworem zsypowym, a jak zapewnie producent, istnieje również możliwość zamontowania klapy tylnej lub klapo-drzwi, przyczepa posiada siłownik HYVA. Skorupa ZASŁAW™ potrzebuje ok. 26 litrów oleju podczas wywrotu, a zapotrzebowanie siłowników klapy hydraulicznej to 12 litrów. Ze względu na przeznaczenie pojazdu do trudniejszych warunków, ZASŁAW™ wyposażył nową przyczepę skorupową w zawieszenie boogie (doskonale sprawdzające się w takich sytuacjach), z rozstawem osi 1 600 mm. Klient posiada dużą swobodę w wyborze ogumienia, bowiem istnieje możliwość zamontowania ogumienia od 550/60R 22,5 do 710/50R 26,5, a także dyszla przystosowanego pod dolny lub górny sprzęg resorowany oleopneumatycznie z regulowaną hydraulicznie wysokością dyszla. Wybór ucha dyszla też zależy od preferencji Klienta. W przyczepie skorupowej ZASŁAW™ znajduje się instalacja elektryczna ASPOCK 12V, lampy tylne są zabezpieczone (okratowane). Oprócz tego zamontowano uchylny zderzak tylny i dwuobwodową pneumatykę renomowanej firmy KNORR-BREMSE z ręcznym regulatorem siły hamowania. Producent zapewnia również swoim Klientom bardzo praktyczne rozwiązania jak: drabinkę zewnętrzną i schodki wewnątrz skrzyni ładunkowej w standardzie oraz zbiornik do mycia rąk i skrzynkę narzędziową wyposażoną w klucze do kół i trójkąt ostrzegawczy. Na tym jednak swoboda wyboru Klienta się nie kończy, ponieważ ma również możliwość zamówienia w przyczepie halogenów oraz wyprowadzeń mediów do drugiej przyczepy, osi skrętnej, plandeki oraz hydraulicznej stopy podporowej. Do przyczepy możemy zamontować koła do 30,5”. Jak widać firma ZASŁAW™ wprowadzając nową przyczepę zadbała o to, by zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów.

Przyczepa rolnicza D-737-10 (10 ton)
Proces produkcji odbywa się z zachowaniem najwyższej jakości. Elementy stalowe konstrukcji
oczyszczane są przed spawaniem na śrutownicy. Po spawaniu i wstępnym montażu, konstrukcja jest ponownie śrutowana i odtłuszczana. Nakładanie materiałów lakierniczych odbywa się w kabinie – suszarni z zastosowaniem wysokiej jakości lakierów poliuretanowych PPG. Podwozie lakierowane na kolor grafitowy RAL 7021, rama wykonana z dwuteownika.
Nowym rozwiązaniem w przyczepie D-737-10 jest zwiększona ilość zamków na burcie – obecnie jest 6 zamków. Modyfikacją została poddana konstrukcja zamków – zastosowaliśmy dłuższe zamki, co jeszcze bardziej zwiększa użyteczność pojazdu (swobodę zamykania). Takie rozwiązanie pozwala na wygodne otwieranie i zamykanie burt oraz gwarantuje szczelność (odstępy między poszczególnymi zamkami jest mniejsza). Zwiększając możliwości użytkowania pojazdu przez Klienta, ZASŁAW™ zastosował osie 10-cio szpilkowe, dzięki czemu Klient może również założyć do przyczepy koło od samochodu ciężarowego. To rozwiązanie jest również unikalne i znacznie podnosi możliwość eksploatowania pojazdu. Warto wspomnieć, że otwór zsypowy w tylnej burcie wraz z blachą dozującą zboże do dmuchawy, firma ZASŁAW™ oferuje w standardzie, co jest rzadkością wśród producentów przyczep rolniczych. W standardzie ZASŁAW™ montuje nowe koła 385/65R 22,5 (co również jest nietypowe wśród firm produkcyjnych), a dla Klientów, którzy zdecydują się na koła bieżnikowane producent przygotował bardzo atrakcyjny upust cenowy (rabat w wysokości 2 600 zł netto). Opcjonalnie rolnik może zamówić również koła 400/60R22,5, 425/65R22,5 oraz 425/65R22,5. Coraz większym powodzeniem cieszy się możliwość wykonania ramy ocynkowanej.

Nowe rozwiązania pojawiły się też w przyczepach rolniczych typu tandem (D-762):
- możliwość zamontowania szerokich kół 550, która stanowi o naszej przewadze konkurencyjnej
(żaden producent nie ma w swojej ofercie takiej opcji)
- modyfikacja konstrukcji dyszla – obecna konstrukcja została stworzona z profilu zamkniętego. Dyszel zamontowany jest wyżej, dzięki czemu nie niszczy i mówiąc kolokwialnie „nie ciągnie” ziemi. Często zdarza się, że w przyczepach typu tandem, dyszle montowane są zbyt nisko, przez co rolnicy mają utrudnioną pracę. W nowych tandemach rolniczych marki ZASŁAW™ ten problem został wyeliminowany. Nowa konstrukcja dyszla pozwala też na sprawniejsze manewrowanie (cofanie i skręcanie) – obecnie Klient bez problemu może dokonać skrętu zestawu o 90⁰. - jako jedni z nielicznych na rynku mamy możliwość zamontowania koła zapasowego na wciągarce, które jest bardzo nietypowym rozwiązaniem wśród producentów, którzy oferują koło zapasowe „luzem”.

źródło: Zasław

Komentarze


Dodaj komentarz
nick:
treść:

300


przepisz kod z obrazka:

Akceptuje Regulamin
adirolnik

można złożyć zamówienie specjalne na ładownośc 20 ton?

29.04.2012 14:12:37

Wyszukaj:

szukaj w:
aktualności
finansowanie
ogłoszenia
katalog firm



Login:
hasło:

Zarejestruj się

Newsletter:

Dodając swój e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie najnowszych informacji dotyczących portalu Technikarolnicza.pl



Katalog firm:
ITALIA POLONIA
Agroma S.A. w Poznaniu
P.H.U "ROLGWAR" Sp. z o.o.
Farmtrac Tractors Europe Sp. z o.o.
Centrum Techniki Rolniczej sp. z o.o.
DOM HANDLOWY HENRYKI I PAWŁA KORBANKÓW
PPHU FARMASZ
ZIP AGRO
Hydros-System Waldemar Zimiński
Raiffeisen Agro-Technika Sp z o.o.
Hydro-Masz
Euro Elektronika sp. z o.o.
Tekanmotor Sp. z o.o.
Fabryka Wyrobów Metalowych "BRAT-MET"Sp. z o.o.
SIPMA S.A.
HITMASZ Henryk Kołtonowski Sp.j.
RB projekt - Biuro projektowe
PHU Grocholewicz
Case IH Polska
PPHU ASTO
Farmer sp. z o.o.
ROLSAd Sp.J.
PPHU FARMASZ
Pro-Vega
Zakład Zaopatrzenia Usług i Produkcji sp. z o.o.
POM Farmasz
PAM-WWW.FRACKIEWICZ.EU
P.P.U.H.Remix-Oil
AgriTrucks Szendryk
ANT-Polska
Tanie Maszyny Rolnicze
EMMAROL Sp. z o.o.
MARK-ROL Marek Piniasrki
Farmexpert
Biuro Rachunkowe LMT
Technika Rolniczo-Budowlana "ROL-TECH"
ASOC "URPOL" WALERIAN KUNERT
PPHU FARMASZ
TORNUM POLSKA Sp. z o. o.
Pneumat System Sp. z o.o.
Agriaffaires.pl
Agriaffaires.pl
Strefarolnika.pl
Stanimpex
Rad Pol
FOMIR Michał Ilczyszyn
P.H.U. Monika Kędzia

Ostatnio komentowane
www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:47:24
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:48:12
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:49:01
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:49:56
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:51:24
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:52:03
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:53:14
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:53:46
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:55:19
[zobacz]

www.naprawa-transport.pl
Treść:
www.naprawa-transport.pl

naprawa ciągników i maszyn rolniczych,
naprawa maszyn budowlanych,
naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów oraz dostawczych.
Transport międzynarodowy. Główne kierunki Turcja, Gruzja, Rosja.
Pomoc drogowa cała Europa, autostrada A1-A2
dodano:07.12.2017 00:56:12
[zobacz]


wydawnictwo: Miacom-Studio | mapa strony |