Strona główna
Aktualności
Finansowanie
Ogłoszenia
Katalog firm
Katalog ofert
TRShop
Kontakt
LOTOS OIL - modernizuje sztandarowe produkty
dodano: 18.08.2011

W sierpniu na rynek wprowadzono oleje LOTOS Synthetic Plus 5W40 i LOTOS Synthetic Turbodiesel Plus 5W40, to zmodernizowane wersje sprzedawanych aktualnie olejów silnikowych LOTOS Syntetic 5W40, LOTOS Traffic 5W40 i LOTOS Traffic Turbodiesel 5W40. Docelowo zastąpią swoich poprzedników w ofercie producenta.

Oba oleje to wynik procesu reformulacji, niezbędnej do uzyskania produktów spełniających nowe, podwyższone wymagania jakościowe dla klasy A3/B4 wg ACEA.
Oleje, tak jak inne produkty należące do linii Thermal Control, przeznaczone są do stosowania w większości samochodów mających od 4 do 10 lat. Czyli takich, jakich na polskich drogach jest najwięcej. Dla kierowców tych pojazdów - dotychczasowych użytkowników olejów syntetycznych LOTOS, zastosowanie nowych produktów oznacza przede wszystkim wyższą czystość silnika i, jeśli występują, mniejsze dolewki w czasie eksploatacji pomiędzy wymianami.
– To naturalny proces. Rynek i użytkownicy samochodów premiują tylko tych, którzy potrafią sprostać szybko zmieniającym się wymaganiom jakościowym i technologicznym – wyjaśnia Jacek Matracki, dyrektor handlowy spółki LOTOS OIL SA. - Jeżeli chcemy walczyć o serca kierowców i silniki ich samochodów, musimy równie dostosowywać naszą ofertę – zapewnia Jacek Matracki, dyrektor handlowy spółki LOTOS OIL.

Więcej dla diesli
Warto wspomnieć, że zgodnie z deklaracjami respondentów (dotyczącymi wielkości zakupów olejów silnikowych) badań Moto Scan wiosną 2011, LOTOS SYNTETIC 5W40, należy do grupy najchętniej wybieranych olejów silnikowych. Zatem naturalnym procesem jest rewitalizacja tego produktu i jego nowa, jeszcze lepsza odsłona i nowa formuła: New Thermal Control.
LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40 jest następcą olejów LOTOS SYNTETIC 5W40/LOTOS TRAFFIC 5W40, a z kolei LOTOS SYNTHETIC TURBODIESEL PLUS 5W40 zastąpi olej LOTOS TRAFFIC TURBODIESEL 5W40.
Oba oleje gwarantują maksymalną ochronę silnika oraz najlepsze warunki pracy w ekstremalnych warunkach miejskich. Olej LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40 jako jeden z pierwszych produktów na rynku polskim spełnia wymagania, najwyższej aktualnie, klasy jakości, SN wg API . LOTOS SYNTHETIC TURBODIESEL PLUS 5W40 przeznaczony jest do silników pracujących bez i z turboładowaniem, gdy nie jest wymagane stosowanie tzw. olejów niskopopiołowych (mid/ low SAPS). Oba oleje uzyskały aprobaty VW i BMW. Dodatkowo olej LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40 spełnia również wymagania GM-LL-025B.

Najnowocześniejszy w swojej klasie
Co prawda najnowocześniejszymi i najbardziej zaawansowanymi technologicznie produktami w ofercie Spółki nadal pozostają oleje LOTOS Quazar niemniej jednak do samochodów, w których producent dopuszcza stosowanie tradycyjnych olejów syntetycznych, o tzw. tradycyjnym poziomie SAPS, najlepsze rozwiązanie stanowią oleje LOTOS Synthetic Plus.
- Pomimo, że brałem udział w opracowywaniu tak zaawansowanych produktów, jakimi są oleje z linii LOTOS Quazar przeznaczonych do samochodów nowych to moim wyborem, do prywatnego 4 – letniego, samochodu z silnikiem benzynowym, ze względu na wysoki potencjał myjący , jest LOTOS Synthetic Plus 5W40. Można powiedzieć, że pracując nad olejem LOTOS Synthetic Plus, pracowałem nad lepszym olejem do własnego samochodu- mówi Piotr Niemiec, z Biura Rozwoju i Serwisu Olejowego LOTOS Oil.

źródło: Grupa LOTOS S.A.

Komentarze


Dodaj komentarz
nick:
treść:

300


przepisz kod z obrazka:

Akceptuje Regulamin
Wyszukaj:

szukaj w:
aktualności
finansowanie
ogłoszenia
katalog firm



Login:
hasło:

Zarejestruj się

Newsletter:

Dodając swój e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie najnowszych informacji dotyczących portalu Technikarolnicza.pl



Katalog firm:
ITALIA POLONIA
Agroma S.A. w Poznaniu
P.H.U "ROLGWAR" Sp. z o.o.
Farmtrac Tractors Europe Sp. z o.o.
Centrum Techniki Rolniczej sp. z o.o.
DOM HANDLOWY HENRYKI I PAWŁA KORBANKÓW
PPHU FARMASZ
ZIP AGRO
Hydros-System Waldemar Zimiński
Raiffeisen Agro-Technika Sp z o.o.
Hydro-Masz
Euro Elektronika sp. z o.o.
Tekanmotor Sp. z o.o.
Fabryka Wyrobów Metalowych "BRAT-MET"Sp. z o.o.
SIPMA S.A.
HITMASZ Henryk Kołtonowski Sp.j.
RB projekt - Biuro projektowe
PHU Grocholewicz
Case IH Polska
PPHU ASTO
Farmer sp. z o.o.
ROLSAd Sp.J.
PPHU FARMASZ
Pro-Vega
Zakład Zaopatrzenia Usług i Produkcji sp. z o.o.
POM Farmasz
PAM-WWW.FRACKIEWICZ.EU
P.P.U.H.Remix-Oil
AgriTrucks Szendryk
ANT-Polska
Tanie Maszyny Rolnicze
EMMAROL Sp. z o.o.
MARK-ROL Marek Piniasrki
Farmexpert
Biuro Rachunkowe LMT
Technika Rolniczo-Budowlana "ROL-TECH"
ASOC "URPOL" WALERIAN KUNERT
PPHU FARMASZ
TORNUM POLSKA Sp. z o. o.
Pneumat System Sp. z o.o.
Agriaffaires.pl
Agriaffaires.pl
Strefarolnika.pl
Stanimpex
Rad Pol
FOMIR Michał Ilczyszyn

Ostatnio komentowane
Szymon
Treść:
Czy ktoś wie ile może kosztować tur do ursusa 5714 kto ma do sprzedani proszę wysłać link albo pisać na pocie szymon297@onet.pl
dodano:22.04.2015 20:07:48
[zobacz]

Stachu
Treść:
Szukam tura do traktora URSUS 5714 czy ktoś by mógł podać jakiś salon gdzie mógłbym kupić lub ma na sprzedanie
dodano:22.04.2015 20:10:45
[zobacz]

Grzegorz
Treść:
Czy jest możliwość montażu rewersu do ursusa 5714?
dodano:07.06.2015 12:52:54
[zobacz]

kłusownik
Treść:
podpisuję się pod opinią "emi", żałuję zakupu tego wynalazka...
dodano:01.08.2015 11:55:21
[zobacz]

kłusownik
Treść:
podpisuję się pod opinią "emi", żałuję zakupu tego wynalazka...
dodano:01.08.2015 13:21:25
[zobacz]

Micahł M-ce
Treść:
Śmigamy od 3 lat na 190tce, wszystko cacy :: )
dodano:11.08.2015 15:03:51
[zobacz]

pepsi
Treść:
http://allegro.pl/tur-ladowacz-czolowy-metal-fach-t229-1-t229-pronar-i5671070694.html
dodano:27.09.2015 14:46:54
[zobacz]

rüzgar
Treść:
But if someone gets his boxers in a knob more than slapstick Nazis or clueless anal Hitler autographing the Seed Register for Indiana Jones, then they just aren't going to be the right hearing for Inglourious Basterds. In deed they shouldn't be attention fun movies at all
dodano:27.11.2015 17:55:13
[zobacz]

janek
Treść:
W u5714 jest prawie 5tys.mth :)tylko 2 poważne awarie a tak to podzespoły eksploatacyjne :) na następny sezon dostanie nowe przednie buty.czy wiecie może czy jest sens montować w nim klimatyzację a ciągnik jest z 2004 roku
dodano:28.12.2015 21:13:51
[zobacz]

rolnik
Treść:
Nie polecam!!! Oszuści!!!! Kupiłem ich ciągnik 5 lat temu. Były z nim ciągle problemy- kilka razy był w serwisie w czasie gwarancji. Ostatnio pojawiła się większa awaria silnika i.... okazało się, że w moim ciągniku jest około 14-letni silnik, który pochodzi z demontażu z innego ciągnika!!!
dodano:15.06.2016 19:45:45
[zobacz]


wydawnictwo: Miacom-Studio | mapa strony |